aleladebirmom Canlarım burada normal doğum yapanlara refakatçi kalınmasına izin verilmiyor mu? Öyle duydum. Bilgisi olan, yakın zamanda bir yakını/kendisi normal doğum yapan varsa aydınlatabilir mi?
gldn065807 aleladebirmom benim kardeşimin eşi yaptı valla doğumdan önce bile annesini yanına aldılar doğum yapacağı zaman çıkardılar annesi yanında kaldı
-miraybf 1 kişi kalıyor canım. 2020 yılında orda doğum yapmıştım. Ve çok memnun kalmıştım. Özel hastaneden daha güzel daha konforlu odaları. Odaları tek kişilik. Doğum odasıda. Serviside. Odalarında duş alabilme imkanı var. Ben çok ama çok memnun kalmıştım
aleladebirmom -miraybf teşekkür ederim cevabınız için💕 ama ben yakın zamanı soruyorum 2020ye baya olmuş😅