ykslozbey Arkadaşlar açılma olduğu nasıl anlaşılır yada anlaşılır mı? Normal doğum için ne kadarlık bir açıklık yeterli? Açılma olması için neler yapılır?
asyaninanneyim ykslozbey canım sen anlayamazsım acılmayı ben 35. Haftaya giriyorum yarın gecen hafta 1 cö acılman var dedi doktor ben cok ev işi yapıyorum , sıcak duş, eğil kalk yapıyorum sende merdiven in cık 3-4 gün sonra baslıcam merdiven inip cıkmayada
Teusa asyaninanneyim canım bu haftalar erken değil mi , ben de evde sürekli iş yapıyordum nst de sancı ve rahimde yumuşama açıklık gördü doktor. Yat bir süre kendini zorlama dedi. Biraz yattım ama bugün 37+2 olduk artık ev işlerine kalkıyorum ben de yavaş yavas ama korkuyorum yine de
ykslozbey asyaninanneyim 33. Haftadan beri bebeğim ters bir şekilde benim. Dönmüş, iğnelerle doğumu ertelemis olduk. Ama doktor çatı muayenesi yapmadi bebek uyarilablir diye. Oyuzden acilmam var mı yok mu bilmiyorum ama merakta ediyorum. 😔