Aag06 -hilal aglamak istiyom suan valla bel agrisi ve bebe durmuyor delirmek uzereyim yemegini yapiyom simdi onun 😂 senin nasil gidiyor
Azizinannesi2 -hilal Gozmuz aydın send analar kervanına katıldin ne olsun akşam yemeği yedik mutfağı toplamam ama ben ne yapıyorum bebe emziriyorum 😂 😂😂sende ne var ne yok kuzu nasıl
omuryrdkl -hilal maşallah.. Allah sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin.. Hangi hast. Doğum yaptınız? Daha önce bölge hast gittiğiniz ile ilgili bir post açmışsınız doğum da orda mı oldu? Bnd oraya gidiyorum ama memnun kaldınız mı açıkçası bunu öğrenmek istedim nasıl davranıyorlar
-hilal Aag06 aç olmam uykumun olması dışında ben iyiyim ama bebem sarılık geçiriyor şuan o çok moralimi bozuyor
-hilal Azizinannesi2 bebem sarılık oldu inek gibi sürekli elimde pompa geziyorum sağıyorum uykudayken almıyor uyanıkken veriyorum sadece göğüs 🥲🥲🥲
Azizinannesi2 -hilal Kız arada mama ver bari sütun varsa biberona köy koyda sarılığı bitsin yavrumun çok zor sarılık
Mercimegim4 -hilal bizde 13 günlük olduk sarılık değeri 9.9 Du 5 günde 8.9 a düştü düzeldi dedi doktoru. Sürekli pompa elimde mama elimde 2 saatte 1 doyurdu. İnşallah minnoşun da geçer korkma. Arada bi şekerli su verebilirsin günde 1 kere
-hilal Deniz1121 ahahahahahah o günler gelsin de uyuyayım benimki de bezi çıkardığım az beze yapmıyor Ya elime Ya yüzüme bebe bendem nefret ediyor galiba skdkdkddkkd
-hilal Mercimegim4 saatte bir beslemeye çalışıyorum doktorum mamaya gerek yok anne sütü yeterli diyor iki saatte bir emzir dedi ama iki saate de bırakmıyorum perşembe günü yine baktırıcam sarılığına bıraksa artık bebemin peşini çok zor ister istemez çevre baskısı da oluyor sinir bozuyor
-hilal omuryrdkl evet bölge hastanesinde normal doğum yaptım doktorum Sevil Çankaya ve on tane daha çocuk yapsam yine bölge hastanesi Sevil hanıma giderim ordaki tüm doktorlar hakkında bilgim var ve hepsi direk sezeryana almaya çalışıyor ama Sevil hanım benimle ilgilendi sürekli gelip gitti masajlar egzersizler hastaneye 2 cm açıklıkla girdim Sevil hanım sayesinde doğuma girdiğimde açıklık 10 cmdi ve çok sabırlı mutlaka öneririm doktorumu
Azizinannesi2 -hilal Allah göstermesin bir daha valla Benim kızda doğumdan 2 3 saat sonra odaya geldi o saat arası yeni dogana yatmış sanki kaç yıl geçti anlatamam belki emzirmem yetmiyordu sütümün Olması ve sagmama rağmen benim kızda sarılık oldu mama takviyesine başladım öyle öyle sarılığın atlattık çok şükür
omuryrdkl -hilal hemşireler, oda fln nasıl peki genel imkanlar olarak.. Son 1 ayım kaldı bnm Rukiye hanım a gidiyorum henüz doğum üzerine konuşmadık.. Sonuçta çalışan kimse hastanesini kötülemez o nedenle yorumunuz çok önemli benim için 🙂
-hilal Azizinannesi2 perşembe günü randevumuz var tekrar sarılık testi yapıcaz dua et 🥲🥲 kendimi sigaraya vurasım geliyor da emiyor diye içemiyorum da