Ysgl26 12 haftalık hamileyim asla bitmeyen bi gazım var. Çok sıkıştırıyo bazen gece uykumdan uyanıyorum. Doktor normal geçer diyor ama ne zamana kadar sürecek bu?
bilgegk Ysgl26 bende 12 haftalik hamileyim ayni sknti bendede var dün cok korkup acile bile gittim 😊😊
Mimik Ysgl26 normal gecer… amq ne zaman gecer, kisiden kisiye degisir… Ekstra ekstra dikkat et… gaz yapici seylerden uzak dur, laktozsuz beslen… Beslenmene nekadar dikkar edersen, okadar rahatlarsin…
Gorkem97 aleladebirmom benimde ilk zamanlar oyleydi uyutmuyordu uykudan uyandiriyordu simdi 26 haftaligim komple gecmesede şiddetini azalttı ve rahatsiz etmiyor o yuzden korkma vücudun hamilelige alıştığında geçiyor🌸
aleladebirmom Gorkem97 son haftalarda daha çok artıyor 39 haftalığım şimdi daha arttı gaz sancısı doğum sancısı birbirine karıştı 🙃