Bysinem çok geçmiş olsun bilmiyorum hiç yaşamadım ama ağızdan köpük ve kusmuk gelmesi epilepsiyi düşündürdü bana. Tabi ki doktorlarımız bilir doğrusunu, Allah yardımcınız olsun. Dermansız bir dert vermesin Rabbim, en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah 🙏🏼🙏🏼