omerim32 Kızlar 33. Haftadayım bıraz once oglum gobek delıgımın orlarda dolasırken ıkı kere hani baloncuk patlar da pıt dıye ses gelır ya oyle ses geldı😂 bu ne sesi başına gelen var mı😂
esratpl omerim32 eveet ben de duyuyorum sürekli 35+3 üm youtube da bi doktor bebişin eklemlerinden geldiğini söylüyordu🥰
Melistosum omerim32 bilmem içimden öyle geçti ses çıkarttı diyince belkide bişey söylemek istedi falan suyun icindeler ya öyle ses çıktı gibi varsayımlar 😊 ama bebekler gülüp mimik yapabiliyorlarsa seste cikarabilirler anne karnında
omerim32 esratpl ben baya baloncuk patladıgını hıssedıyorum oyle bısey😁 ama gaz olması mantıklı geldı tam olarak denızde gaz cıkarmak gıbı😁😁😁