Setenay 7. Ayımdan sonra bende de çıkmıştı. Sağ tarafımda, aşırı şişlik ve ağrı yapıyordu. Doktorum doğuma engel değil ve doğumdan sonra 1-2 ay içinde geçer demişti. 37 gün önce normal doğum yaptım Ve doğumdan hemen sonra geçti. Bende inanamadım, şuan hiçbir şey yok.