Canım benimde tam o zamanda yanmam vardı şuan sekize gireceğim ara ara oluyor hala kusma yok ama mide yanması ve ağrısı , doktorum hızlı yemek yemememi, yemek sırasında su içmememi, çok çiğnememi ve yedikten sonra kesinlikle yatmamamı söyledi birde yeşil elma yiyorum bi tık rahatlatıyo sanki, iki kaşık soğuk süt de iyi geliyor diyorlar