Elifgoktug1 hanzade0 ilk bebekte onu kullandim bunda elanatal 1 ile başladım şimdi elanatal 2 yi kullanıyorum doğum sonrası emzirme süreci icin de 3 var onu almayı planlıyorum
kuzeymomsss hanzade0 bende kullanıyorum canım tüm vitaminleri barındırıyor diye biliyorum. Tanıdığım birine doğumdan sonra 6 ay daha kullanmasını önermişti doktoru
elaweannesi hanzade0 doktor dedi 3 ay sonrası 4. Aydan başladım doğuma kadar dedi doktor gelişimimiz iyi gidiyor
hanzade0 kuzeymomsss 7 haftalık hamileyim bana henüz bir şey vermedi doktorum folik asitide kendim almıştım onu kullanıyorum
kuzeymomsss hanzade0 canım daha çok yenisin o haftalarda zaten sadece folik asit kullanılır. Ben 16.haftamda decavit ve diğer vitaminlere başladım, o zamana kadar folik asit ve d3 damla kullanmıştım
Oznurkk hanzade0 kullanıyorum ama ne gibi bir faydası var bilmiyorum vitamin işte bebeğe faydası vardır 🥰