yildizlardanmrvee Kızlar selam, Sarıyer Hamidiye Etfal’de doğum yapan ya da doktor kontrolüne gideniniz var mı? Varsa nasıl? Yorumlarınızı rica ediyorum 😌 iyi pazarlar ❣️
Hheell yildizlardanmrvee ben doğum yaptım Ağustos ayında. Gayet güzeldi ebeler çok ilgiliydi. Çok güzel geçti doğumum. 😊
Yagmur2210 yildizlardanmrvee bn normalde özele gidiyorum ama bir kez de devlette kontrol ettirmek istedim arastirdim en iyi Dr hemde hem kadın doğum hemde perinatoli Dr alev soy ismini unuttum ama bulabilirseniz bu Dr a randevu alın derim.
cesuranne Hheell nasıldı şartlar odalar tek kişilik miydi sezeryan mı oldunuz detaylı anlatabilir misiniz 🥲
Hheell cesuranne ben doğum yapmadan önce sormuştum odalar nasıl diye tek kişilik odalar boşsa oraya alıyoruz doluysa iki kişilik odada kalıyorsunuz demişti. Ben iki kişilik odada kaldım. Doğumum güzeldi doktorlar çok ilgiliydi. Başka merak ettiğiniz Bi şey varsa sorabilirsiniz.