Fasulyem2 ZuleyhaaBC su gelince evde beklemenizi önermezler duşunuzu alın gidin hastaneye isterseniz. 😍
Fasulyem2 ZuleyhaaBC artacaktır zamanla o benim sabahtan az gelmişti ama su olduğunu anlamamıştım öğleye doğru uyudum kalktım baya ıslatmıştı ama hiç sancım yoktu hastaneye gittim hemen 4 bucuk saat sonra aldım kucağıma kızımı. Sağlıkla gelsin inşallah panik yapmayın suyun önce patlaması doğumunuzu hızlandıracaktır. Sağ salim atlatın inşallah bi avazda kurtulun
ZuleyhaaBC Fasulyem2 amin çok teşekkür ederim umarım doğumum kolay geçer şimdi akıntım durdu sancımda yok önden bir yokladı demek ki oğlum ☺️
ZuleyhaaBC Betul-85 aşırı miktarda gelmedi doktorum bekle dedi gece tekrarlarsa gideceğiz Allah’ın izniyle 🙏🏻
Morika Su gelmeye başladıysa kesesi delinmiş demek, bu da doğum süreci başladı demek, sancılar artabilir artmayadabilir.. neyi bekleyin dedi doktor? Bebek yoklamaz akıntı değil de su ise bugün içinde doğum olacak demek :) hayırlısı ile..