Ceviz istanbul kayasehirdeyim ozelde doktorum var evlenmeden oncede ona gidiyodum hemen hemen 7 sene falan oldu cok memnunum devlete kayit actirdim testler falan pahali oluyo devlette yaptirmak icin oda 12 haftalikken gel randevu al dedi randevu da yok baska hastanelere baktim onda da yok ozelde yaptirim diyorum doktorum esenler guney hastanesindeydi simdi özel iklim hastanesine gecti arayip ozelleri sorunca 400 e kadar fiyat verdiler bende sizlere sorayim dedim