Ygtalp Kızlar doğumuma az kaldı ve bu hafta iğneyi kesicez. Elimde iğne var gerçekten ihtiyacı olan biri varsa göndermek istiyorum
tgba-17 Ü Ygtalp Ygtalp sürekli ücretli alıyoruz malesef bugün elimde bitti kullanmıyorsanız ben alabilirim
Ygtalp Hauat ben 36haftalik olunca birakicam doktorum öyle uygun görüyo. İlk doğumumda da öyle olmustu. 39.haftada da dogumum olucak
EmnChn Ben de kullanıyorum ama doğumdan sonrada kullanacaksın belli bir müddet dedi. Kan pıhtısı atabiliyormuş vücut.
Ygtalp mikano Özelden görmedim mesajinizi ama gerçekten ihtiyacınız varsa sigortaniz yoksa ve ücretli alıyorsanız göndermeyi tercih ederim çünkü zorluğunu biliyorum ilk zamanlar ücretli ve çok sorun yaşayarak alıyordum bende
Ygtalp EmnChn Evet mesela başka doktorlar doğumdan 12 saat önce kesebiliyo bazısı doğum sonrası 1 ay kadar daha kullanın diyo
EmnChn Ygtalp aynen benimki birgün önce keselim dedi. Hepimizin hakkında hayırlısı. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🌸👶🏼