aleladebirmom Canlarım burada normal doğum yapanlara refakatçi kalınmasına izin verilmiyor mu? Öyle duydum. Bilgisi olan, yakın zamanda bir yakını/kendisi normal doğum yapan varsa aydınlatabilir mi?
Zhr_cfrdmr aleladebirmom ben 8 ay önce orda normal doğum yaptım tek kaldım sadece doğurduktan sonra elim kıyafetlerimi yiyecek içeçek getirdi bi yarım saat durdu gitti ama gebe okuluna kayıt olursan ve dersleri takip edersen orayada refakatçi olarak anneni veya kimi istiyosan yazdırıp yapbiliyomuşsun
Mom54544 aleladebirmom 2 ay 27 günlük kızım normal doğum yaptım gebe okuluna falan kayıtlı değildim annem refakatçi olarak kaldı yanımda sancı odama falan da geldi doğum anına kadar yanımdaydı serviste de yanımdaydı
aleladebirmom Zhr_cfrdmr doğumuma az kaldı şimdi olur mu ki yarın kontrole gidecem ya beni doğurturlarsa🙈