ikizekiz nifty test diye de geciyor. Annesen 1 tup kan aliniyor. Kanimizda bebeklerin dna sı, plesantalarinin dnası ve anne dna si oluyo. Cift yumurtaysa 5 dna oluyo yani. Onlar inceleniyor trizomi 13,18,23 icin. Herhangi bir risk cikarsa yuksek riskli diye cikiyor rapor; cikmazsa %99,1 ihtimalle normal. Dusuk riskli diye rapor cikiyor. Doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz. ☺️ Ozellerde pahali baya nifty testi yurtdisina gönderiliyor genox gibi firmalar araciligiyla. Bazi arastirma hastaneleri de yapiyor testi. Doktorun sevk kagidi vermesi gerekiyor. Devlette de parali ama 1000 tl civari. İstanbulda umraniye egitim arastirma bedavaya yapiyomus. Sgk varsa baska bir seye gerek yokmus ☺️