Doğum
tugbaa_g turşusunu kurdum 😂41 😂
tugbaa_g 38+2 sezaryen
38+1 de epidural sezaryen ile doğurdum.
38 de doğuran 35-38 i mi sececek alttakini mi :C 37 olmalıydı sanki
Teusa 38-40 olanı seçecek yani öyle düşünmüştüm 😂
Derya normal miydi peki 😅😊
tugbaa_g evet normaldi 😂
Derya maşallah 😊 darısı başıma inşallah