Dün 1.doz biontec aşısı oldum asla tam guvenmeyerek ama mecbur hissederek…3 ay önce covid geçirdiğim için endişeliydim…Ama bütün vücudumun dengesi alt alt üstü…kol ağrısı diye söylenen olay en basit durum kaldı yanında..Asiri halsizlik,ateş,ve dengesizlesen tansiyon özellikle yükselen ve düşmeyen nabız…..oldugumada pişman oldum covid geçirdiğim zaman bile asisiz iken bu denli olmamistim…ve burda bazen yazılan aşı sonrasi bebek hareketsizligde yok aksine o da normalim dışında çok hareketlendi….bu durumları yaşayan var mi