Ben iki kere çatlatma iğnesi vuruldum ve yumurta takibi yaptırdım her seferinde iki tane 20 mm yumurtam oluştu ama işe yaramadı tamam dedim tüp bebek yapacagim saldım cayira mevlam kayıra yumurtlama dönemi takibi filan hiçbir şey yapmadım evi baştan aşağı temisledim kuofere gittim alışveriş festivaline gittim işten üç hafta izin aldım bir baktım hamileyim şok oldum galiba kafaya takmamak gerekiyormus umarım seninkide öyle olur