Annekuzusu_0 20 haftalığım stres yaptım dünde ağrım vardı bugün daha çok sıklaştı belimden kasığıma giriyo erken sancım tutmuş olabilirmi ya aşırı derecede ağrım var
Kbr-2 Annekuzusu_0 yani hiç doğum sancısı çekmedim bilmiyorum ama bunu burda kimse bilemez çok şiddetliyse ve sık sık oluyor sa bi doktora gidin derim içiniz rahat eder