Tugba078 ben de öyle biliyodum canım,arada bazıları hıçkırık olabilir,ama onu dışardan çok belirgin göremezsin,derinin ne kadar altında o senin dedi,anca içerden hissedersin çok hafif ,dışardan gördüğün damar seğirmesidir dedi,ben de bilemiyorum tabi doktorun yalancısıyım ☺️