Askiletotomsu Semiha_t sata göre 7+0 ama doktor henüz kaç haftalık söylemedi salı özele gidip ogrenecegim
MerveeD Melisbahar 4 gundur ama cok nadir kız bebegımiz olacak doktorumuz 24. Hafatay kadar hissetmemeniz cok normal dedi
Zuleyhakazan Minikjaponunannesi nasıl hissediyorsunuz ben hala hissetmiyorum sizle aynıyım cinsiyeti ne acaba
Kbr-2 Enesinannesiyim ilk doğum sezeryan oldu 1.5 yıl önce şimdi buda 2. sezeryan doğumum olucak inşallah ☺️