Arkadaşlar ben iki gün önce değerlerime baktırdım. Her zamanki gibi D vitaminim düşük. Halbuki bu ay her gün beş damla kullandım. Bir hafta önce bitti ve yenisini almadım. Değerim yükselmiştir diye düşünürken bir de baktım 10 🤦🏼♀️ Malum kış mevsimi güneş de yok pek fazla. Doktor damlaya 1 hafta sonra tekrar başla dedi. Sizler ne yaptınız yükseltmek için.