Zeynepbanu34 Ipekkarakus0 yanılma cok oluyor diyorlar kesin olarak öğrendinizmi bende 12+1 cumartesi kontrolüm var acaba öğrenebılırmıyım
Ipekkarakus0 Zeynepbanu34 evet canım bu doktor ve ultrasonla alakalı bi durum benim doktorum direk gelişimi ve kemik yapısından anladı zaten
Diloss_14 Zeynepbanu34 12 ve 14 haftada 2 farklı doktor erkek dedi 16 da kıza benziyor dedi aynı doktor haftaya yine gidcez söylensede çok alıştırma kendini bence değişebiliyor
Zeynepbanu34 Ipekkarakus0 gerçi kızımda 12 de kıza benzıyor alış verıs yapma ama demişti doktorum 15 de kesin kız demişti tecrübeli olan anlıyor darısı bize 😅
Zeynepbanu34 Diloss_14 cinsiyet öğrenmedikki alıştıralım 😅 rabbim herkese gönlündekini hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🤲
Ipekkarakus0 Zeynepbanu34 aynen bencede burdada ultrason fotoğrafını kattım mesela herkes evet erkek cok belli dedi 😂
Minigim45 Erken olunca yanılma payı oluyor benim 14 küsür haftada erkek denildi prensesim oldu çok şükür😍😍
Diloss_14 Zeynosunannesii aynı durumdayız suan senle iki farklı doktor banada erkek dedi 16 da şimdi kıza benziyor dedi haftaya bir daha bakıcaz 😀
Ipekkarakus0 Zeynosunannesii valla bilemicem artık zaten alış veriş yapmıyorum daha cok erken ilk bebeğim sağlıklı olsun kız erkek hiç farketmez bana direk erkek dedi aynı doktora giden yengeme de aynı haftada kemik yapısından erkek dedi erkek doğdu 😂😂
Zeynosunannesii Diloss_14 benimde bu gittiğimde bacağı carprazdi ama göremedi baya bı sonrada kız dedi güven vermedi bana açıkçası göremeyince kız gibi dedi sanki ama bakalım kontrole gidecem tekrar ne cikscak yazalım bitane kızım var😀