sosyalfobikk Bu hafta ağda yapacağım diger haftaya dogumum var dikislerimde de tüyler var ve cok acimasindan endişeliyim siz dikislerinizi ağda ile mi aldınız jilet mi acaba
Sema065 İlk başlarda acıyor ama sonra alışıyorsunuz fazla acımıyor benimki ağdaya gidemediğim zaman epileydi ile geçiyorum üstünden