Kızlar merhaba, 14 haftaligiz. Aclik kan sekerim 94 cikti, daha once de 92, 98 civari cikti. Aslinda normal bir deger. Ama gebelikte en yuksek 90 olmasi bekleniyormus, doktorum yuksek dedi ve erken seker yuklemesi yapalim dedi. Sizlerde durum neydi? Bu konuda bilgisi ve tecrubesi olan varsa paylasabilir mi? Bir de son iki gundur aksam yemeklerinden sonra bir agiz kurulugu, yorgunluk hissediyorum, icim yaniyormus gibi saatlerce su ictim 2 gun.