Angels21 kimyasal gebelik yaşamışsınız.bunu bir çok kadın farkında olarak ya da olmadan yaşar.sağlıksız gebelik oluşmuş ve sonra vücut onu atacak bir kaç güne.ben kimyasladan sonraki ay hamile kaldım.böyle hamile kalanda çok var.endişe etmeyin.bir kaç güne adet olursunuz