ipekgumen Senanury 6 haftalıkken başladım ben şuan 33.haftadayım hergün göbekten eşim yapıyor doğumdan 1 gün önce bırakıcaz dedi doktorum doğum sonrası 10 veya 20 gün daha devam edicekmişim
Senanury Hamileler için genelde kol ve bacaktan önerildiğini söyledi bir hemşire arkadaşım haftasonu olduğum için tam doktorumdan öğrenemedimm. Kafam karıştı 🤗
Hilalfigen Peki hanımlar bunu kullanıp etkisini gören var mı benim 8 hFtalik de kürtajı olmuştu şu kullanıyorum 7 haftalik hamileyim halen endişem var
Senanury Hilalfigen benim hiç bilgim yok ben dün covid oldum doktoruma sordum bugun al kullan dedi ama doktor verdiğine göre faydası olur bence
serapinci Hilalfigen iğnelerini düzenli kullandığın sürece için cok rahat olsun hiç korkma benim iki kaybım vardı iğneden sonra şükür bir oğlum oldu ve şimdi gene hamileyim ve iğne kullanıyorum 😊
ipekgumen Ben iki yıl önce anjiyo olduğum için kullanıyorum oksapar kan sulandırıcı riskli dedi doktorum tekrar edebilir diye
Meleka1 Bende enox 0.4 kullanıyorum göbekten vuruluyorum canım oksaparın eş değeriymiş enox ama bacaktan koldan da vuruluyor doktorum öyle söyledi 1 gün bacaktan 1 gün koldan vurulabilirsin dedi nasıl rahatına gelirse demişti .Senanury
Ceymir Bende kullanıyorum 21haftalik oldum bir haftadır bacağa geçtim. Ondan öncesi göbekten yapıyordum. Ama doktorum dogumda kadarda istersen göbekten yapabilirsin zararı yok bebeğe demişti