hamilelikte gayette kullanılabilen bebeğe zararsız olan penisilin grubundan bi antibiyotiktir eczacıyım. eğer yazılmışsa kullanılması taraftarıyım çünkü geçse bile enfeksiyon yeniden nüksedebilir. doğru doz da kullanın hiç bişey olmaz tek sıkıntı sonu ishalle bitebilir 😜😂