10 haftalık hamileyim doktorum plasentanın önde olduğunu düşük riskinin devam ettiğini söyledi hergün karnımdan ve 4 günde 1 kalçadan ine yapıyorum ayrıca haplarımda var kullanıyorum. Plasenta yer değiştirirmi ve nelere dikkat etmeliyim bir düşük 1 kürtajımda var.