Filizz16 Merhaba ben 5 aylık hamileyim suyum geldi ve suyumçok az var ama bebeğimin kalp atışı var hareketleri var ama doktor gebeligi sonladırıcagını söyledi balına böyle bir durum gelen varmı çok kötüyüm
Sedefcann08 Filizz16 niye sonlandiriyor su arttici serum takviyesi yapsın hic belli olmaz belki yardimi olur 32.haftada bende azalma.oldu serumla desteklediler 1 hafta yattim 37 bitirdim simdi baska doktorada görün bence
Cismmpoyraz48 Filizz16 😯 5 aylıkken suyun mu geldi nedeni neymiş peki hmen sonlandrilicak tedavisi yokmu tek doktorla kalma
Bihilal Filizz16 ya hareketleri ve kalp atışı varsa hala neyini sonlandırıyolar başka çözüm bulsunlarrr
Nurrrrrrr Filizz16 çok geçmiş olsun ama bence başka bir doktora daha gidin tek doktorla kalmayın illa ki bir çaresi vardır
Poncikbitanne Bence başka doktora gözükün serum takılır evdede sürekli yatarsınız havuç suyu içersiniz en azından 32haftada doğar
Nurrrrrrr Filizz16 nerde yaşıyorsunuz belki yaşadığınız yerde buradaki insanların bildiği iyi doktorlar vardır gorunursunuz
Civcivimm Filizz16 ya nolur bi risk falan al canım hemen sonlandırmalarına izin verme bende tam 20 haftalığım o kadar kötü oldum ki okuyunca dedikleri gibi suyunu arttırıcak bi tedavi yöntemi uygulasınlar