Brsss
Hayır yaptirmadim 10 subatta gidicem sanirim şuan en uygun Dr. Emrah Güney i buldum 600 tl fiyat verdiler 750 800 bin diyenler oldu malesef 🤷♀️ devlet hastanelerinden de memnun degiller genel olarak gelişi güzel bakılıyor deniliyor henüz bende karar aşamasındayım anlayacağınız 😊 Artvinden oraya kadar zahmet edip gidip gelişi güzel bakılsında istemiyorum açıkcası. Sizinde araştirmalarinız olursa daha uygun fiyatlı bulursanız dönüş yapın lütfen 😊