Alpbebek arkadaşın biraz daha araştırsın bence
Meryem ana otunun olduğu suya oturmak doğru birşey değil
Sonuçta o ot kendiliğinden açılmıyor
Dualar okunuyor
Ve dua okunan bi suya oturulmaz
Sancın başladığında onu suya koyman gerek
Eğer sancı yoksa suya koysanda fayda etmez
İçilmesine de gerek yok
Senin sancıların başladığında suya koyup annen kardeşin yada bir başkası o suyun içine dua okuması lazım ki açıldıkça rahmin açılsın