Benim öyle berbat bir hamileliğim geçti mi gebelik zehirlenmesi şüphesi, Plesenta previa , rahim ağzı kısalması, bitmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonları. Ağrısız sızısız tek günüm geçmedi. Hep erken doğum riskim vardı. Hersey düzeldi derken hooop 32. haftada tekrar erken doğum riskim oluştu. Rahim ağzı uzunluğum 19 mm, 1 cm açılmam vardı. Tekrar yatış verdiler. Şöyle böyle 39+3 haftalık olduk kızlar. Doktorum bana umutsuz konuşuyordu sen 37. haftayı asla göremezsin diyordu. Şimdide kızım gelmiyor , hanımefendinin keyfi yerinde sanırım 🤭 Umutsuz olmayın. Bana doktorum bile inanmamıştı , şükür 39+3 olduk. Rabbim hepinizin yardımcısı olsun. Zor bir süreç ama sonu güzel olacak inşallah 🌸🌸