kartanesi02 ya valla alt tarafta sancı yok ama belimde var ve karnımda ki sertlik inmiyor , hani normalde sertleşir gecer ya su an saatlerdir sert karnım dolayısıyla hareketleride canımı yakıyor😔 bende 13 ocağa sezeryan günü aldım ama umarım normal yolla kendiliğinden gelir