Benim çok tanıdığım sehir hastanesinde doğum yaptı hem sezaryan hem normal cokda memnun kaldılar özel gibi olmuş dediler benim doktorumda berna hanim sehir hastanesinde gayette memnunum bence boşa o kadar para vermeye gerek yok ben özele de gittim kontrol için ama o kadar para vermeye gerek oldugunu dusunmuyorum sonucta fiyatlar baya pahalı