badeninannesiii Rubella IGG ve antitoksoplazma ıgg pozitif çıktığını az önce e nabızdan gördüm . Bu ne demek oluyor 🥺
Askiletotomsu badeninannesiii rubella igg önemli bişey değil igg geçmişte olan… İgm şuan olan … Rubella kızamık…. Geçmişte kızamık geçirilmiş tehlike yok demek istiyor
Mrvsmt2502 badeninannesiii önceden geçirip antikor üretmişsin canım şuan bi sıkıntı yok yani. İgm değerinin pozitif olması sıkıntılı
momysss badeninannesiii bendede pozitif çıkmıştı çok korkmuştum daha sonra ıgm testi yaptı negatif çıktı🙏🏻
badeninannesiii 2405Sm antitoksoplazma ıgm negatif , referans değerinde . IGG pozitif üstelik refarans değerinin 3 katı
Askiletotomsu badeninannesiii afedersiniz Parça parça yazdığım için de tedirgin edici olmuş gerçekten kusura bakmayın
badeninannesiii Askiletotomsu Yok yok önemli değil. Gözümün önünden bir sürü şey geçti bir an . Önemli olan bir sıkıntının olmaması , çok sağolun 💜
Askiletotomsu badeninannesiii ne kadarlık acaba bebeginiz betaniz Onu gordunuz mu🤩 Kalbini duydunuz mu
badeninannesiii Askiletotomsu bebeğim son adet tarihine göre 7+6 , ultrasona göre geç döllenme olmuş 6+6 haftalık kalp atışını 3 gün önce duyduk.
Askiletotomsu badeninannesiii Bizde 7 haftalığız sata göre Ultrasona göre kaç çıkacak salı ogrenevegiz bakalm
badeninannesiii Askiletotomsu ayyy inşallah sağlıkla dünyaya gelirler benim ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 🥰
badeninannesiii Askiletotomsu Evettt gelsin Aslan burçları 😍😍 benim 15 Ağustos doğum gösteriyor sizin?
badeninannesiii Askiletotomsu benim de bir hafta geç döllenmesi doğruysa ben de 21 ağustosta doğuruyorum 😀😀