Tubilokko Kızlar 15 ıncı haftamdayım covıd oldum kendımı iyi hıssedıyorum ama bebek den korkuyorum onada gecermı dıye 😔
o1anneadayi Tubilokko geçmiş olsun canım korkma nefes darlığı yaşamadığın sürece kolay kolay etkilenmiyor bende 32 haftalık oldum geçen hafta karantinam bitti covide yakalanmıştım kontrole gittiğimde bebeğim çok şükür etkilenmemis sağlığı yerinde
Tubilokko o1anneadayi yaa sızede gecmıs olsun ıkı doz asım vardı nefes darlıgım yok cok sukur ıns olmaz 😔