Merhaba kızlar. 21+5 haftalık gebeyim. Detaylı ultrasonumuzda oldu. Bebeğim gayet sağlıklı çıktı. Fakat ben yılbaşında bara gittim :( yüksek sesli gürültülü ortamdı. O günden sonra bebek hareketlerim azaldı. Acaba bebeğim işitme duyusunu kaybetmiş midir? Çok korkuyorum, düşünceleriniz neler? Doktora sorduğumda kaybetmiştir ya da kaybetmemiştir demiyor. Anne karnında bunu anlayamayız diyor. Çok üzgünüm acaba bebeğim duymuyor mu? Ne yapacağım