21+5 im. 20. haftamdan beri çok daha fazla hissetmeye başladım. Özellikle sırt üstü uzandığımda ve müzik dinlettiğimde hemen tepki veriyor. Zayıfımda biraz zayıf kişiler daha çabuk hissediyor. Herkesin aynı olacak diye bişey yok. Stres yapmayın bence 🙏☺️