Yazıp yazmamak konusunda kararsız kaldım ama dayanamadım kızlar 6. Haftamdan 8. Haftama kadar kusma bulantı yaşadım oazartesi doktora gittim geldim fenalaştım gene doktor yatıralım dedi kimse kalmiyacago için kabul etmedim çıktım hastaneden akşamına bulantım geçti fakat ara ara gene gelmeye başladı ama aşırı değildi eskisi gibi . Zofer kullandım bugün almim dedim ama bulantım olmadı bide yorumlarda birinin de böule kesildiğini ve çocuğunu kaybettiğini gördüm içime şüphe düştü 😞