HGulsah Merhaba analar canım analarımız😜yarın kontrolüm var ama değerlerime bakınca plt baya bi düşük böyle olan var mı acaba aramızda nedeni ne olabılır merak ettim 🙄
Mavistez HGulsah benim olt normalde iyi ama gebelikte düşüyor malesef sizinde herzaman düşükse doktor hemotolijiye yönlendirmwsi gerekir gebelikten mi yoksa başka birseydenmi diye doğuma kadar demir ilacı alman gerekir