Oguzmine İlay ismi nasıl sizce? anlamı çok güzel evet dinen de sakıncalı bir isim değil. Ama çok kararsızız eşimle ilerleyen zamanlarda kızımın isim konusunda olumsuz bir yorum almasnı istemiyoruz açıkçası.. Sizinde fikirlerinize ihtiyacım var 😇
110710 Oguzmine İlayda denecekmişte yarıda kesilmiş gibi sesleniş açısından anlamını bilmiyorum tabi ki sizin kararınız önemli😊
Sky2022 Oguzmine ben de kizima ilay ismini koydum anlami guzel kendi guzel. Soylemesi de guzel. Ilk bebek dusunmeye basladigimda icime dogmustu ismi hic degistirmedim. Kulagima bile guzel geligor soylemesi.
Oguzmine 110710 1.Ülkeyi aydınlatan ay 2.Ülkedeki ay gibi güzel kız anlamlarında evet yarım kalmış gbi duruyor ama çok yaygınlaşçak gbi de ,🥰 bizde çok kararsızız bu yüzden 🙈 hayrlısı 🥰
Sky2022 Oguzmine daha dogmadi ama karnimda cok sakin ve keyifli bir bebekmis ultrason goruntusunde cok guzel gorunuyor. 2 subatta tanisacagiz kendisi ile
Mozarella Oguzmine neden olmasın..çağrışım önemli canim.. ben öğretmenim.. bence hiç alaya açık bir isim de değil:)
Ysgl26 Lisede bi kız vardı İlay. O kadar sinir bozucu ve aptal bi kızdı ki o.. o geldi aklıma nedense
Sky2022 Oguzmine amin senin de bi de isim konusunda kalbini dinle bir omur ona seslenirken duyacagin hos onemli. Ben kisa bir isim olsun isyedim once unlu ile baslasin yurt disinda kolay yelafuz edilebilsin maili kolay olsun anlami guzellik olsun. O kadar cok kriterim vardi ki ve ilay hepsini sagladi.