Asyaaa35 biz de 21.haftadayız.
Hastane çıkışı, emzik biberon gibi şeyleri çifter çifter aldım. Her türlü kullanılacak olan şeyleri.
nevresim takımını aldım, uyku seti hediye geldi.
Mayıs’ta serin olmaya devam edeceğini düşündüğümden bir kaç uzun kollu takım, zıbın alıp kalanı kısa kollu düşünüyorum. Ben de çok bi alışveriş yapmamıştım özellikle ama şimdi hızlandırmalı alışverişe geçeceğim🤗🥰