Osgeee41 Burcusenkoc gün içinde ayaktaysam çok hissetmiyorm uyku halinde oluyormuş sanırm gece yattıpmda çok hareketlenio genelde benimde 24+4 üm de canım
Suzanne Sabah öğle akşam iki üç dakika hareketliysem onları bile hissetmiyorum burda çok hareketli yazanları okuyunca acaba bir sorun mu var diye düşündüm ama doktor her şey yolunca diyor
Burcusenkoc Suzanne çok hareketli iseniz ondan olabilir benim de dün çok hissetmedim devamlı dışardaydım
Burcusenkoc Osgeee41 bende 24+6 yım dün çok hareket halindeydim pek hissetmedim korktum bi sorun mu var diye herhalde hareketli olunca anlaşılmıyor
Suzanne Burcusenkoc yok canım valla baya da yatıyorum ama ultrasonda çok hareketli diyor doktor evde az hissediyorum nedense
Burcusenkoc Suzanne doktor iyi diyorsa bişe olmaz Allah’ın izniyle 😊 demekki kişiye göre değişiyor hissetme