Bende yeni doğum yaptım daha 6 günlüğüm
İnanın her ay adet görmeniz gibi güzel bşy yok
İnşallah kırkımdan snra adet görürüm ve düzenli olurum
Ben diğer cocuğumda olmadım cok sıkıntı çektim emzirmeme rağmen çok az kilo verebildim 45 günde bir hastalık gördüm zorla
Emzirmeyi kestikten snra bile cok zor toparlandım