Yrnmy haklısınız annem de kestirmemi istemedi o da inanır öyle şeylere ama ben hiç ona söylemeden gidip kestirdim uçları cok yıpranmıştı yetiştirebilirsem de bitkisel boya ile boyayacağım doğumdan önce. Sizde kestirmek istiyorsanız kestirin bişey olmaz🤗