AhsenAdaAda Kimyasal gebelik geçirenler , kürtaj mı oldunuz? düşük ilacı mı aldınız? Laparoskopi mi oldunuz? Kaç ay sonra gebelik planladınız?
Burcubayram AhsenAdaAda ben geçirmiştim regl ile son buluyor zaten ilerlemez gebelik ufak bi regl gecikmesi oluyor ama regl oluyorsun sonra ağrı acı olmuyor normal regl sancıları gibi. Ben kürtaj olmadım ve arkasından 1 ay sonra gebe kaldım doktor korun vs demedi. Kimyasal gebelik sonrası korunmaya gerek yoktur. Ortada bir gebelik bile yok aslında
Zuzununannesi01 AhsenAdaAda bende geçen ay geçirdim kendi düştü düşeceği zaman çok sancım oldum doktor korunma dedi adetimi bekliyorum
Civcivim_34 AhsenAdaAda benim de kanamayla sonlandı canım hiç korunmadım peşine hemen hamile kaldım geri 7 ayaklık şimdi
HilalEA AhsenAdaAda Merhaba. Bende geçirdim 2 kere kimyasal. Direkt adetle bitiyor. Zaten yumurtanin yeteri kadar döllenmemesinden kaynaklanıyor ve genelde doktorlar düşükten saymıyor. Sadece adetiniz bittikten sonra hcg niz sıfırlanmış mi onu kontrol ettirmeniz yeterli. Geçmiş olsun. Hayırlı evlatlar nasip ettin Rabbim.
Eleonora AhsenAdaAda ben geçirdim deyim 12 gün gecikti. Hiç bir sey yapmadim. Kendiliginden kanamam basladi. Adet baslayinca zaten düser.