Venom Bebeğim hareket ediyor ama çok cansız iki gündür önceden tekmeleri falan çok sertti perşembe günü sezeryan olucam. Hareketlerinin güçsüzleşmesi normal mi doktora gitmeli miyim
Susamismom Venom 38+2deyim bende persembe sezeryan olucam 😊 3-4 gündür benimkide öyleydi bugün daha sert haraketleri yerleri daraldı belkide
Tugba006 Venom 38+2 benmde öyle ama dün hastaneydim bi sıkıntı yoktu bebekte . Sağlıcakla gelsinler inş🙏🏻
aysenurtc Venom benim de tam tersi 2 gündür hareketleri arttı sert canımı acıtacak kadar dönüyor içerde 38+6
Venom Susamismom ayy inşallah bir şey yoktur sağlıkla alalım inşallah kucağımıza son günler iyice stres arttı daha çok korkar oldum
Tugba006 Venom son zamanları beklemek zormuş gerçkten ya bir an önce doğum olsun sağlıklı doğsunlar inş🙏🏻🙏🏻