emime7esin 20.haftaya kadar hiç kilo almayan var mı? 20.haftadan sonra mı alınıyor kilo. Bir de kilo almanın ya da almamanın cinsiyetle bir alakası var mıdır?
iremss emime7esin 20 den sonra hızlı almya başlıyosun 30larda kontrol edemiyosın 😅 o yüzden başlarda bebek depolardan beslendiği için düzenli beslenp kilo almamak önemli
hamisanne_63 emime7esin cinsiyetin aldığınız veya verdiğiniz kilonuzla yediklerinizle ekşi veya tatlıyla hiçbir alakası yoktur. Kilo alımı bünye meselesi kişiden kişiye değişiyor ben 35 haftalığım ilk aylar verdiğim 4 kiloyu aldım sadece şuan hamile kaldığım kilodayım hâlâ
SuY emime7esin 20 lere kadar 7 kilo veren ben (4 ay çok kötüydü bulantı ve koku hassasiyetimden ötürü) sonrası olan oluyor 13 kilo aldım 35 deyim daha
RuveydaDemir Kişiye göre değişiyor canım. Ama cinsiyetle bir alakası olduğunu sanmam. Bu tamamen annenin bunyesiyle alakalı bence..🌸
iremss emime7esin yapabiliyosanız evet ilk 3 ay almamak sonraki 3 ay 1-2 kilo almak son 3 ayda da bebek gelişimine göre otomatik almak en sağlıklısı