blessed Kızlar doktorum bırak demedi ben de sormayı unuttum ama bildiğim kadarıyla normal doğum istiyorsak magnezyumu bir süre sonra bırakmak gerekiyor. Sizler kaçıncı haftada bıraktınız magnezyum almayı?
Dido_ blessed bilgim yok ama forumda 37. Haftada doktoru bıraktırankar vardı. 34. Hafta sancım olduğu için kullanıyorum gerçekten azalttı.
SuY blessed bende Kullanıyorum 35. Haftadayız ama doktorum hiç böyle bişey söylemedi bırakmak mı gerekiyormuş 😃
blessed Dido_ Annenaz Annenaz Mminikmucizemmm Meleekk msschemist ikiprensesannesiii Nisaanuur Liyuzamom SuY eeebruuu holly Çok Teşekkürler kızlar hepinize 😍 anladığım kadarıyla normal doğuma engel değil, o sebeple bırakmak bırakmamak biraz doktora göre değişiyor. Kontrolüm de taa 38. Haftada, bir mesaj atayım yarın doktoruma bakalım 🙈
Nisaanuur Normal düşünüyorsan 35 demi ne bırakman lazım demişti doktor ama sezeryan istersen sonuna kadar kullan dedi 😅 ben kullanıyorum yine de kas ağrılarım azaldı
ikiprensesannesiii blessed neden bırakmak gerekiyor ki? Kasılmayı falan hiç engellemiyor o açıdan diyorsanız eğer
msschemist blessed benim doktorum 36+0 olunca birak dedi cunku artik kasilmalara ihtiyacimiz var dogum icin bende biraktim :) bence kesmelisin artik icin rahat etmezse doktoruna danis tabi tekrardan ama magnezyum almaktaki sebep kasilmalari ve kramplari onlemek sadece :)
Meleekk blessed ay ben bırakırsam kramplardan ölürüm herhalde 😬😬 bir gün içmesem sabah bacağıma kramp girio yatakta kıvrandırıo beni 🤦🏻♀️😬😭 Dr a sormadım, o da bişey demedi 🥰38 haftadayım.
Mminikmucizemmm blessed ben 39+2 de doğum yaptım her gittiğimde soruyordum ilaca devam diyordu sancımın başladığı güne kadar devam ettim ama bana da tuhaf gelmişti
Guler30 Benim de kasilmalarim sebebi ile magnezyuma baslatmisti doktorum ama 36. Haftada direkt kesmemi söyledi. Kasilmalari etkilediği icin doğumu geciktirici etkisi var dedi